خدایم را دوست دارم...


یواشکی های من

خدایم را دوست دارم....

همان خدایی که:

دغدغه ی از دست دادنش را ندارم

همان خدایی که مرا در اغوش گرفته است

و از مسیر گل و لای عبور میدهد....

خدایم را عاشقانه دوست دارم و میپرستم.

نه ترسی دارم برای نابودی اش!

و نه غمگینم در نبود حضورش....

او همیشه به من لبخند میزند و هرگز دستان کوچکم را رها نمیکند...

ای مردم بشنوید:

من تنها خدا برایم کافیست!



نظرات شما عزیزان:

Storm Shadow
ساعت21:30---14 خرداد 1393
متن قشنگی بود

وب باحالیه

موفق باشید


محمد
ساعت1:48---25 اسفند 1392
سلام دوست عزيز خسته نباشي
حتما به ما سر بزن قالباي جديد و قشنگي واست داريم.
درضمن اگه سئو خواستي با بهترين قيمت در خدمتتون هستيم
mohammaddesign.ir
تبادل لينك هم اگه خواستي با ما بكني با اين لينك بطور خودكار تبادل كن:
link.mohammaddesign.ir

اگه خواستي سفارش سئو بدي با تلفن يا ايميل ما تماس بگيريد
Email: info@mohammaddesign.ir
Tell: 09303917244

موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:,ساعت 20:17 توسط بنده خدا| |


Power By: LoxBlog.Com